Wiosenne kwiaty
Witajcie w czwartkowy dzień. Oto propozycje na dziś.
1. Wiosenny quiz – odpowiadanie na pytania. Dziecko otrzymuje czerwoną oraz zieloną buźkę wyciętą z papieru. Mówimy zdania prawdziwe i fałszywe, a dziecko odpowiada, podnosząc odpowiednią buźkę: zieloną – kiedy zdanie jest prawdziwe, czerwoną – gdy jest nieprawdziwe. Tutaj możemy wymyślać co nam się podoba, oczywiście dotyczącego wiosny.
Przykładowe zdania:
Wiosną codziennie pada śnieg.
Bocian ma fioletowy dziób.
Zwiastunem wiosny jest róża.
Wiosną liście zmieniają kolor na żółty i spadają z drzew.
2. Wiosenne kwiaty – rozmowa na podstawie ilustracji. Pokazujemy ilustracje i zdjęcia wiosennych kwiatów: przebiśniegów, krokusów, pierwiosnków, tulipanów, żonkili, fiołków, kaczeńców. Prosimy dziecko, żeby spróbowało same opisać wygląd kwiatów, wyjaśniamy pojęcie „rośliny chronione” i wskazuje kwiaty, które są w Polsce pod ochroną: przebiśnieg, krokus, pierwiosnek. Następnie podajemy nazwę kwiatka, a dziecko wskazuje go na ilustracji i dzieli jego nazwę na sylaby.
https://przedszkolankowo.pl/2017/01/21/wiosenne-kwiaty-plansze-zestaw-1/
3. Kwiaty z papieru. Kilka propozycji znajdziecie tu
https://www.jaskoweklimaty.pl/kwiaty-diy-inspiracje-na-prace-z-dziecmi/
4. Utrwalajcie nasze wiosenne piosenki.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod e-mailem biedronkiszprotawa@gmail.com oraz pod numerem 511012416
Nauczanie zdanle PP- IV 1,5, 18,
Pozdrawiam. J. Petluszewska
1. Wiosenny quiz – odpowiadanie na pytania. Dziecko otrzymuje czerwoną oraz zieloną buźkę wyciętą z papieru. Mówimy zdania prawdziwe i fałszywe, a dziecko odpowiada, podnosząc odpowiednią buźkę: zieloną – kiedy zdanie jest prawdziwe, czerwoną – gdy jest nieprawdziwe. Tutaj możemy wymyślać co nam się podoba, oczywiście dotyczącego wiosny.
Przykładowe zdania:
Wiosną codziennie pada śnieg.
Bocian ma fioletowy dziób.
Zwiastunem wiosny jest róża.
Wiosną liście zmieniają kolor na żółty i spadają z drzew.
2. Wiosenne kwiaty – rozmowa na podstawie ilustracji. Pokazujemy ilustracje i zdjęcia wiosennych kwiatów: przebiśniegów, krokusów, pierwiosnków, tulipanów, żonkili, fiołków, kaczeńców. Prosimy dziecko, żeby spróbowało same opisać wygląd kwiatów, wyjaśniamy pojęcie „rośliny chronione” i wskazuje kwiaty, które są w Polsce pod ochroną: przebiśnieg, krokus, pierwiosnek. Następnie podajemy nazwę kwiatka, a dziecko wskazuje go na ilustracji i dzieli jego nazwę na sylaby.
https://przedszkolankowo.pl/2017/01/21/wiosenne-kwiaty-plansze-zestaw-1/
3. Kwiaty z papieru. Kilka propozycji znajdziecie tu
https://www.jaskoweklimaty.pl/kwiaty-diy-inspiracje-na-prace-z-dziecmi/
4. Utrwalajcie nasze wiosenne piosenki.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod e-mailem biedronkiszprotawa@gmail.com oraz pod numerem 511012416
Nauczanie zdanle PP- IV 1,5, 18,
Pozdrawiam. J. Petluszewska
Komentarze
Prześlij komentarz